Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Thursday, October 16, 2008

kerja la kerja..

pepagi kamis ni aku terbz la plak.
mase tengah kusyuk wat keje-keje yang 'ado' ni, tiba-tiba aku rasa lapar la plak. ari ni aku terlupa bawak bekal air. huhuhu dahage..... opis dah la takde dapo. ish ish ish.. so aku mendapat idea.. pling~

hajat dihati nak makan kerepek ubi pedas yang aku bawak untuk opis ari tu.. tengok-tengok balang kerepek da kosong... yang tinggal hanya serpihan kuih sepit ngan kuih tiram yg manis mcm aku tu... so, aku pon membatalkan niat aku utk mengunyah. tunggu lunch karang jek la.... huhu.. sambung keje......

No comments: