Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Tuesday, January 17, 2017

Bisnes online

Semenjak ada facebook dengan instagram ni.. dah jarang pulak masuk blog ni kan.. insyaAllah nanti lepas ni aku nak aftifkan balik blog ni. Eh lari tajuk pulak.. hehe..

Sekarang ni aku da start jual handbag branded coach.. michael kors.. kate spade original tau... Thanx dekat kawan aku yang sudi bekalkan beg dekat aku. Bermula dengan suka-suka je. Tapi sekarang baru nak masuk 2 tahun lebih. So aku pon da daftarkan perniagaan aku ni. Nanti ada pulak yang cakap aku takde sijil ssm kan. Nanti korang jemputlah follow my ig ya. qaizh_ville ig aku tu. So pada korang yg berminat nak beli original branded handbag... Sila la beli dgn aku ya. Hahaha... InsyaAllah harga adalah sangat berbaloi dan mampu milik.


Aduh.. anak2 aku da kacau. Ok nnt sambung pulak next entry ya

Jangan lupa follow instagram qaizh_ville

Handbag branded original 

No comments: